Kak yong

Maaf.
Rupa mu sudah pudar dari ingatan ini. Tapi aku tahu. Kau paling cantik aku pernah lihat di dunia ni.

"

buat apa aku nak segera bertaubat klau lpas ni buat dosa lagi?

buat apa wktu hang lapaq, hang makan? sdangkan nanti hang lapaq balek?

"
- (via gadistudunglabuh)

(via edaya25)

"

In a world full of confusion
Where we walk with pain in our hearts
O Allah guide us to heaven and show us all the right path

We pray that He’ll forgive us and tears forever fall
Looking for a happy ever after when we are gone
I can be free nobody’s holding me
I’m on the road to be
Where Allah is pleased with me.

"
- Saif Adam - Believe
"Anybody can love a flower, but it takes a great deal to love a leaf. Don’t love some one who is beautiful, but love the one who can make our life beautiful."
- (via silentandinvisibleme)
"

Mak cerita tentang keberkatan dalam hidup abang.

"Mak kata dulu abang pernah demam. Mak kata abang makan ubat, sembahyang, lepas tu abang tidur. Lama abang tidur sampai 6.30 petang, kalau tak silap."

Lepas tu, bila abang bangun tidur.

Abang tanya mak samaada dia dah sembahyang asar atau belum.

Mak kata “dah”

Tapi abang tetap kata yang dia belum sembahyang.

Mati sekuat jugak kata belum.

Abang bangun sembahyang asar. 2 kali.

Mak kata sebab tu hidup abang berkat.

Dapat isteri solehah. Dapat anak sihat.

Abang tak lah pandai dalam pendidikan sangat..

Tapi hidup abang berkat, gaji tak besar pun, 1800 nak masuk 2000.

Tapi cukup tampung wife, anak, bagi duit belanja mak ayah, topup aku kadang-kadang.

Key dia. SOLAT. Tak solat hidup memang tak berkat. Susah. Serious talk.

"
- (via nurwahidaamir)

(via edaya25)

"THE BEAUTIFUL SINNER IS THE ONE WHO, AS SOON AS HE REALISES.. HE’S DONE SOmETHING WRONG… HE REPENT.."
"Interacting with peoples as if when you disappear, they feel closer to Allah. Thats why you really need to learn to be nice to everybody."
"They say it is a small world, I say it is Allah’s world"